Upravení barbeři

Když si projdete sociální sítě a web podniků, ve většině případů na nich najdete fotografie provedených střihů a dokážete si tak udělat dobrý obrázek o tom, jak jsou jeho barbeři zdatní co do techniky a kreativity. Často ale platí, že spíše než zákazníci jsou největší výkladní skříní barbershopu jeho samotní zaměstnanci.

Kovářova Kobyla i u nás

Tak jako kovářova kobyla opravdu často chodí bosa, i v barbershopech platí (a není to žádné tajemství), že na dbání o svůj zevnějšek a úpravu svých vlasů mají holiči absolutně nejméně času. A právě proto je hodnocení zevnějšku pracovníků podniku oblastí, které bychom měli dávat velkou pozornost. Protože pokud mají barbeři skvěle vymodelované střihy, u kterých tušíme, že pravděpodobně vznikly lehce v kvaltu, lze očekávat, že nám,  na které mají mnohem více času, dokáží vytvořit opravdu kvalitní účes.

A neměli bychom zůstávat pouze u vlasů. Říká se, že pokud chceme zhodnotit člověka na první pohled, je dobré se podívat na jeho boty. A přestože se celé životy barberů otáčejí kolem hlav, toto pravidlo se jich týká také. Nebo právě o to víc!
Kvalitní barbershop tak poznáme i podle toho, že jsou jeho barbeři dobře a čistě oblečení, dbají na svou celkovou (i ústní) hygienu, mají čisté nehty, nosí jemný parfém, který nepřebije zákazníkovu potřebu relaxovat a proces holení si užít… Zkrátka na první pohled máme dojem, že jdeme do opravdu dobrých (a čistých) rukou.

Tip: 

Jedním z nejlepších znamení opravdu profesionálního barbershopu je spatření, jak se barbeři stříhají a holí mezi sebou a navzájem si věnují stejnou míru péče a množství času, jako u svých klientů.
Na našich pobočkách jde o velmi častý jev a můžeme Vás ubezpečit, že se naši pracovníci rozhodně nestříhají během patnáctiminutových pauz mezi zákazníky, ale náležitě si u svých kolegů v systému rezervují čas (a to i v případech, kdy se chtějí doupravit sami).

Zavolat WhatsApp Rezervovat